- Home
- Werkwijze
Werkwijze
AB Beheer is van mening dat betrokkenheid alsmede een persoonlijke benadering goed zal bijdragen bij het beheren en adminstreren van een VvE.
Om dit te bereiken heeft iedere VvE een vast contactpersoon bij AB Beheer die op alle vlakken (financieel, bestuurlijk en onderhoud) betrokken zal zijn.
Uiteraard is de basis van de VvE de Akte van Splitsing en het Reglement van Splitsing. Dit zal vanuit AB Beheer het juridische vertrekpunt zijn om de VvE te beheren, administreren en te ondersteunen.
Zowel de financiële administratie alswel de onderhoudszaken worden verwerkt in specifiek ontwikkelde VvE programmatuur waarin maatwerk het uitgangspunt is. De programmatuur heeft daarnaast de mogelijkheid voor (bestuurs)leden om op digitale wijze inzicht te krijgen in de gegevens van de VvE.
De communicatie met (de leden van) de VvE is erg belangrijk en staat bij AB beheer hoog in het vaandel. Hierbij maken wij eveneens gebruik van alle moderne communicatiemiddelen en kunnen wij voor de VvE een website op maat maken met daarop alle voor de leden relevante gegevens en documentatie.
AB Beheer zal de VvE, samen en in goed overleg met het bestuur, bedienen waarbij de volledige keuzevrijheid van de VvE ook centraal zal blijven staan.
Voordelen
Indien de administratie en het beheer van uw VvE is ondergebracht bij AB Beheer kunt u uiteraard direct gebruik maken van de kennis en kunde.
Omdat AB Beheer al zeer lange tijd een aanzienlijk groot aantal VvE’en administreert en beheert, zijn er zeer goede relaties opgebouwd met toeleveranciers. Op basis hiervan kunnen voor de VvE, door onze omvang, aanzienlijke besparingen gerealiseerd worden.
U kunt hierbij onder andere denken aan opgaven voor verzekeringen, onderhoudscontracten, taxaties en onderhoudswerkzaamheden.
De volledige keuzevrijheid van de VvE blijft echter altijd centraal staan!